Ordre under 300kr kan kun afhentes
Levering koster  85kr
Gratis levering ved køb over  999kr
(0)

Betingelser

Handelsbetingelser hos Ladegaard Duroc

Alle handler på denne side indgås mellem dig som kunde og Ladegaard-duroc.dk

Ladegaard Duroc ApS.

Søndergade 108

7080 Børkop

CVR:43139215

Info@ladegaard-duroc.dk

Tlf. 70 60 55 47

BESTILLING

Du skal altid oplyse navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse samt hvor pakken må stilles hvis ingen er hjemme til at modtage pakken. Har du valgt at pakken må stilles på din adresse, er det for egen risiko.  

Du kan få leveret 4 gange ugentligt på tirsdag, onsdage, torsdag og fredage. I tilfælde af helligdage vil der være ændringer.

AFHENTNING I GÅRDBUTIK

Du kan også vælge at hente selv i vores gårdbutik og dermed spare fragten. Ordren skal dog gå gennem vores hjemmeside. Vi har åbent for afhentning af bestilte ordrer i gårdbutikkens åbningstider, som er onsdag til fredag fra kl. 11:00-17:30 og lørdage fra kl. 10:00-14:00. Har du afgivet ordre med afhentning, har du løbende uge plus 1 uge til at afhente ordren. Hvis det ikke er muligt, skal det angives i bestillingsnoten. 

Prisstigninger 
På baggrund af det nuværende marked vi er i med generelt stigende omkostninger hele vejen i vores værdikæde fra foder til emballage vil vi være nødsaget til at tilpasse vores priser for at sikre virksomhedens eksistensgrundlag. Derfor vil du kunne opleve at prisen på etiketten på de varer du modtager ikke altid stemmer overens med den pris du har betalt og fået oplyst på hjemmesiden. Det er altid prisen på hjemmesiden som er gældende. Når vi justerer vores priser vil vi altid have et parti varer i fryseren, som af den grund har den "forkerte" pris på sig. Forhold dig derfor altid til de priser der er på hjemmesiden, som er de gældende. 

LEVERING

Din bestilling vil blive leveret til hoveddøren af vores samarbejdspartner Xpressen, på den ønskede leveringsdato i tidsrummet 08:00-18:00. Pakken er som kunde dit ansvar når du får den i fysisk besiddelse eller hvis du selv har bedt om at få pakken stillet et specifikt sted. Eksempelvis ”Stil pakken i skuret”.  

Bor du i opgang er det dit ansvar, at nogen er hjemme til at åbne døren, så vi kan komme ind i opgangen. Ved dørkode kan denne oplyses som note til os i din ordre

Varerne pakkes så de kan holde sig kolde fra vort lager til din adresse. Her vil det blive sat ved hoveddøren med mindre andet angives. Vi opfordrer stærkt til at du inspicerer varen snarest muligt efter levering. Vi er ikke ansvarlige for temperatur udvikling i en kasse, når den er leveret hos dig. Ved du f.eks. at du kommer sent hjem, er det en rigtig god ide at angive alternativt leveringssted f.eks. carport, hvis du ved at din hoveddør står i bagende sollys.

Er der fejl og mangler i en kundes opgivelse af leveringsadresse eller telefonnummer og ordren går tabt som følge heraf, er tabet hos kunden og ikke hos Ladegaard-duroc.dk.

Ved kassen er der et kommentarfelt. Det er udelukkende beregnet til at angive, hvis du ønsker din levering sat et bestemt sted f.eks. i carport. Man kan ikke ønske et bestemt leveringstidspunkt, ligesom der heller ikke er mulighed for at blive kontaktet i forbindelse med levering. Vi gør opmærksom på at det er på eget ansvar, hvis pakken må stilles.

FRAGT

Alle priser i webshoppen er inklusiv moms. Fragtprisen er 85,- kr. 
Vi leverer til hele Danmark, undtaget, ikke brofaste øer.

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen.

Pris og Prisfejl  

Ved produkter solgt i intervaller betaler man for medianen af intervallet. Ex. Kategorien: Koteletter med skaft 600-800g - Her betales for 700g. Produktet man modtager vil være inde for 600-800g.

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris. 

FORTRYDELSESRET OG REKLAMATION

Ved at acceptere vores handelsbetingelser er der efter forbrugeraftaleloven ikke ret til at fortryde den indgåede handel, når det er levering af levnedsmidler.

Er der fejl eller mangler i det leverede til dig fra Ladegaard-duroc.dk, opfordrer vi til at du kontakter os hurtigst muligt, da det ellers kan være svært at løfte bevisbyrden for at manglen/fejlen ikke er sket i din varetægt.

Vi gør opmærksom på at der er tale om ferske vare og derfor er reklamationsretten begrænset til varens naturlige holdbarhed.

Er emballagen og varen derimod synligt beskadiget når Xpressen afleverer den, er det vigtigt, at du NÆGTER modtagelse. Kontakt herefter Ladegaard-duroc.dk så hurtigt som muligt, så vi kan reklamere overfor Xpressen. Det hjælper os, hvis du tager et billede af den ødelagte emballage og vare. Erstatningsvarer vil herefter og hurtigst muligt blive sendt til dig.

REGISTRERING AF DATA

Når du afgiver en bestilling på Ladegaard-duroc.dk skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse oplysninger anvender vi til at kunne levere dine varer og holde dig informeret om din ordre.

Oplysningerne opbevares sikkert og behandles fortroligt i henhold til persondataloven og vi gemmer dem, så længe det kræves efter bogføringsloven.

Personoplysningerne registreres hos Ladegaard Duroc ApS.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på Ladegaard-Duroc.dk er Ladegaard Duroc ApS.

Vi vil ikke sælge, videregive eller på anden måde overdrage dine oplysninger til tredjepart. Dog vil vores leveringsleverandør automatisk modtage dit navn og adresseoplysninger for at kunne levere dit køb af varer. Som registreret kunde har du altid ret til og mulighed for indsigt, ligesom du kan gøre indsigelse mod en registrering. Har du spørgsmål eller andet kontakt os venligst på info@ladegaard-duroc.dk

Dine kreditkortoplysninger krypteres og lagres af Reepay, som er vores samarbejdspartner i forhold til onlinebetaling. Dermed lagre Ladegaard-duroc.dk ikke dine kreditkortoplysninger.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (indsæt kontaktinformation for relevant person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • <p><strong>Gratis levering</strong> <br/>På ordre over 999 kr</p>

    Gratis levering
    På ordre over 999 kr

  • <p><strong>100% Dansk renracet</strong> Duroc grise</p>

    100% Dansk renracet Duroc grise

  • <p>Besøg gårdbutikken <br/>Onsdag kl. 11:00 - 17:30 <br/>Torsdag kl. 11:00 - 17:30<br/>Fredag kl. 11:00 - 17:30<br/>Lørdag kl. 10:00 - 14:00</p>

    Besøg gårdbutikken
    Onsdag kl. 11:00 - 17:30
    Torsdag kl. 11:00 - 17:30
    Fredag kl. 11:00 - 17:30
    Lørdag kl. 10:00 - 14:00

  • <p>Levering hele Danmark hver tirsdag, onsdag, torsdag og fredag.</p>

    Levering hele Danmark hver tirsdag, onsdag, torsdag og fredag.